پیام فرستادن
Created with Pixso. خونه >

اخبار

آخرین پرونده شرکت در مورد وقتی دستگاه برش لیزری با پلاستیک برخورد می کند چقدر شگفت انگیز است

وقتی دستگاه برش لیزری با پلاستیک برخورد می کند چقدر شگفت انگیز است

در صنعت فرآوری و ساخت، صنعت پلاستیک را می توان به عنوان یک صنعت سنتی در نظر گرفت.با این حال، با تغییرات تدریجی در ساختار تقاضای جهانی، صنعت پلاستیک تنها هزینه های تولید را کاهش می دهد و چرخه تولید را کوتاه می کند می تواند رقابت اصلی خود را بهبود بخشد. برای افزایش رقابت هسته ای صنعت پلاستیک، تجهیزات فنی نکته کلیدی است. ویژگی های بازار، با تکنولوژی فوق العاده و تجهیزات پیشرفته، دستگاه برش لیزری تولید شده گسترده استلی توsed در صنعت پلاستیک، به طوری که به ترویج tاو توسعه صنعت پلاستیک   در تجهیزات سنتی برش فلز، قطعه کار به راحتی در طول پردازش پلاستیک تغییر شکل می‌دهد و لبه آن هنگام پانچ شدن قالب فرو می‌ریزد.تیغه پس از کار طولانی مدت از نظر حرارتی شکسته می شود که انرژی زیادی مصرف می کند. دستگاه برش لیزر غیر تماسی است و لبه برش کمتر تحت تأثیر گرما قرار می گیرد.تا زمانی که روی کامپیوتر کار می‌کند، پس از شکل‌گیری نقشه محصول، می‌توان بلافاصله پردازش لیزری را انجام داد و محصولات پلاستیکی جدید را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورد.علاوه بر این، دستگاه برش لیزری بدون مصرف قالب، بدون نیاز به تعمیر قالب، صرفه جویی در زمان تعویض قالب، باعث صرفه جویی در هزینه های پردازش، کاهش هزینه های تولید می شود و به ویژه برای پردازش محصولات بزرگ یا دسته های کوچک محصولات پلاستیکی مناسب است. اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنید:https://www.perfectlaser.net/mix-laser/mix-laser-cut.html    
2020-11-02
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد نحوه استفاده از دستگاه مارک لیزر فیبر پرفکت لیزر در زمینه پوشاک

نحوه استفاده از دستگاه مارک لیزر فیبر پرفکت لیزر در زمینه پوشاک

لباس های شیک و شیک نه تنها باید با استایل تشخیص داده شوند، بلکه مهمتر از آن، جزئیات فوق العاده و کمال را نشان می دهند.با پیگیری مردم برای زیبایی و مد و تعمیق درک، اهمیت پارچه، رنگ، تزئینات و سایر عناصر برجسته می شود. در صنعت لوازم جانبی پوشاک، انواع سگک کمربند، دکمه و اکسسوری بسیار مورد توجه قرار می گیرد.در میان آنها، انواع دکمه های فلزی که توسط یک دستگاه مارک لیزری فلزی مشخص شده اند، ظاهری شیک، قوی و تهاجمی را نشان می دهند و به لباس های مورد علاقه کت و شلوار، جین و چرم تبدیل می شوند. دستگاه مارک لیزر فیبر دارای اشکال مختلف علامت گذاری برای دکمه ها، مانند گرد، مربع، الماس، بیضی، برگ و سایر اشکال است.نقش برجسته، مقعر، خاتم، لبه و سایر الگوهای.همچنین علائمی مانند اعداد Arabia، حروف انگلیسی، الگوها، حیوانات، پرتره ها، گل ها، الگوها و غیره وجود دارد. حکاکی دقیق دستگاه مارک لیزری فلزی، دستیابی به کمال را در صنعت پوشاک نشان می دهد و از یک دکمه فوق العاده را برجسته می کند.   علاوه بر کاربرد گسترده دستگاه مارک لیزر فیبر در صنعت لوازم جانبی پوشاک، همچنین مورد استقبال کاربران در قطعات الکترونیکی، تجهیزات دقیق، عینک و ساعت، جواهرات، قطعات خودرو، تجهیزات پزشکی و سایر صنایع قرار گرفته است.قطعات وارداتی اصلی، سیستم برق و طراحی نرم افزار پیشرو در جهان، کیفیت عالی، چه چیز دیگری می تواند محصولات شما را زیباتر و کامل تر از تجهیزات پردازش لیزری پیشرفته کند.
2020-10-10
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد نحوه برخورد با خطای حکاکی تصادفی دستگاه حکاکی لیزری

نحوه برخورد با خطای حکاکی تصادفی دستگاه حکاکی لیزری

1. آیا فایل ویرایش شده صحیح است یا خیر. 2. آیا عملکرد کامپیوتر درست است یا خیر. 3. آیا نرم افزار با کارت رمزگذاری مطابقت دارد یا خیر. 4. آیا هدف انتخاب شده بیش از حد منتشر شده است یا خیر. 5. آیا تداخل مغناطیسی در اطراف وجود دارد. 6. آیا سیم زمین متصل است؟ (1) بررسی کنید که آیا صفحه آهن القایی سوئیچ محدود (ریشه نیلوفر سبک) به درستی نصب شده است و سوئیچ حد قابل تشخیص نیست. (2) بررسی کنید که آیا سوئیچ محدود (نیلوفر آبی) سیگنال دارد و آیا سیم به خوبی وصل شده است یا خیر. (3) سوئیچ محدود (ریشه نیلوفر نوری) آسیب دیده است و نیاز به تعویض دارد. (4) ناشی از تنظیم نادرست پارامترهای سیستم مکانیکی.  
2020-09-29
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد دستگاه برش لیزر فیبر برای ایجاد سینی میوه خلاقانه

دستگاه برش لیزر فیبر برای ایجاد سینی میوه خلاقانه

به نظر همه، بشقاب میوه استیل بدون هیچ گونه زیبایی طراحی، تنبل و بادوام است و همیشه حس آنتیک را به افراد القا می کند.هیچ زیبایی طراحی وجود ندارد، اما بیشتر سینی های میوه استیل ضد زنگ که دیده ایم با "روش های فرآوری" بی فایده هستند.امروز این گروه از سینی های میوه استیل برش لیزری را با شما به اشتراک می گذارم.نه تنها سبک مینیمالیستی اروپایی و فضای بالا دارد، بلکه طراحی آن به قلب و زندگی مردم نیز نزدیکتر است. این سبد میوه از یک ماژول مستطیلی فولاد ضد زنگ تشکیل شده است.صفحات فلزی توسط لیزر بریده شده و برای اطمینان از دوام قوی تر به یکدیگر جوش داده می شوند.سوراخ کردن بین شکاف های بین عناصر هندسی باعث ایجاد نور و جلوه های سایه جادویی می شود.یک بشقاب میوه با لبه ها و گوشه های تیز، به طور کلی، به نظر می رسد با کارت ها به هم جوش داده شده است.در واقع، روند تولید در واقع یکسان است.در واقع استفاده از آن به عنوان شمعدان نیز باید تاثیر خوبی داشته باشد.شمع فنجانی را در مرکز سینی میوه قرار دهید تا کارت های اطراف یک سایه پیوسته و نامرتب بر روی دیوار پخش کنند.تعامل نور و سایه نیز بسیار جالب است. سینی میوه مرجانی از یک دستگاه برش لیزر فیبر برای برش لبه دیسک فولاد ضد زنگ به شکل گل مرجانی استفاده می کند که می تواند مستقیماً بدون جوشکاری به صورت قوس تا شود.دیسک مرجانی پس از درمان رنگی زنده تر است. این سینی میوه ساخته شده از فناوری حفره لیزری ساده به نظر می رسد اما بسیار کاربردی است و می توان از آن به عنوان بخارپز نیز استفاده کرد.پس از خواندن این سینی های فلزی خلاقانه میوه، آیا از شکل عجیب و غریب و طراحی منحصر به فرد آنها شگفت زده شده اید؟و همه اینها از یک دستگاه برش لیزر فیبر قدرت جادویی است. از آنجایی که بشقاب میوه یک کالای ضروری خانگی است، دقت پردازش و کیفیت محصول بسیار مهم است.روش پردازش سنتی نه تنها به راحتی مواد را خراش می دهد، بلکه به دلیل ناهموار بودن لبه ها، کاربر را نیز خراش می دهد.با این حال، دستگاه برش لیزری از پردازش انعطاف پذیر غیر تماسی استفاده می کند و دقت می تواند به یک میلی متر برسد.نه تنها مواد را خرد نمی کند، بلکه برش صاف و بدون سوراخ است و کیفیت محصول پس از پردازش بالاتر است.علاوه بر این، شکل توخالی ایجاد شده توسط دستگاه برش لیزر استنلس استیل نه تنها ارزش زیبایی دارد، بلکه عملکرد تخلیه آب را نیز دارد که هم کاربردی و هم زیبایی دارد.
2020-09-18
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد آیا کاربرد دستگاه برش مخلوط لیزری در صنعت تبلیغات را می دانید؟

آیا کاربرد دستگاه برش مخلوط لیزری در صنعت تبلیغات را می دانید؟

کاربرد دستگاه برش مخلوط لیزری در صنعت تبلیغات کاربرد دستگاه برش مخلوط لیزری در صنعت تبلیغات عمدتاً به سه روش کار برش صخره، برش و برش حکاکی تقسیم می شود.برای هر روش کاری، ما تفاوت هایی در روند عملیات داریم.حکاکی عمدتاً بر روی سطح شیء انجام می شود. ابتدا گرافیک مورد نیاز برای حک کردن را در نرم افزار پردازش تصویر به صورت مناسب پردازش کرده و به فرمت BMP تبدیل می کنیم و سپس فایل گرافیکی را در نرم افزار اختصاصی حکاکی و برش باز می کنیم. با توجه به موادی که در حال پردازش هستیم، می‌توانیم پارامترهای مناسب را تنظیم کنیم و سپس برای اجرا کلیک کنید، دستگاه برش مخلوط لیزری با توجه به اثر ماتریس نقطه تولید شده توسط فایل گرافیکی حکاکی می‌کند.در صنعت تبلیغات، عمدتاً برای پردازش چوب، تخته های دو رنگ، پلکسی، کاغذ رنگی و سایر مواد مناسب است. دستگاه های برش لیزر پرفکت دارای انسجام بالا، شدت بالا، جهت دهی بالا هستند.پس از تولید لیزر توسط لیزر، توسط آینه بازتابنده منتقل می شود و از طریق آینه فوکوس بر روی جسم پردازش شده تابش می یابد، به طوری که جسم پردازش شده (سطح) در معرض حرارت و دمای شدید قرار می گیرد. افزایش شدید باعث می شود نقطه به دلیل دمای بالا به سرعت ذوب یا تبخیر می شود و برای رسیدن به هدف پردازش با مسیر در حال اجرا سر لیزر هماهنگ می شود.پس از تولید لیزر، جلا داده می شود.ضایعات کمتری وجود دارد و حروفچینی انعطاف پذیر کامپیوتری فضای زباله را کاهش می دهد.این عملیات ساده است و اکثر تولید کنندگان نرم افزار حرفه ای خود را دارند.
2020-09-18
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد راه حل کامل نمایش زنده برای ساخت نامه های کانال تبلیغاتی

راه حل کامل نمایش زنده برای ساخت نامه های کانال تبلیغاتی

پرفکت لیزر در 8 سپتامبر یک نمایش زنده برگزار خواهد کرد. موضوع راهکارهای کامل ساخت نامه های کانال تبلیغاتی است. در آن زمان، ما کار دستگاه برش لیزر، دستگاه خم کن حروف کانال و دستگاه جوش لیزری را در محل نشان خواهیم داد و به سوالات به صورت تعاملی پاسخ می دهیم، مشکلات رایج و غیره را توضیح می دهیم.   【زمان】: 8 سپتامبر، 13:00 بعد از ظهر، سه شنبه (به وقت پکن) 8 سپتامبر، 0:00 صبح، سه شنبه (به وقت شیکاگو) 【محل】 ① فیس بوک لینک پخش زنده: https://www.facebook.com/perfectlasermachine/posts/1758935407603975 یا ما را دنبال کنید (ID:دستگاه لیزر کامل) برای آخرین اطلاعات. ② لینک پخش زنده علی بابا: https://activity.alibaba.com/page/live.html?topic=f0e4023f-84a6-4b0d-ae17-2e4aa3128953   در سالن نمایش زنده منتظر شما هستیم! مشتاقانه منتظر ورود شما هستم!
2020-09-04
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد نمایش زنده - مقایسه دستگاه مارک لیزر فیبر و دستگاه مارک لیزر UV

نمایش زنده - مقایسه دستگاه مارک لیزر فیبر و دستگاه مارک لیزر UV

لیزر پرفکت یک نمایش زنده برای مقایسه دستگاه مارک لیزر فیبر و دستگاه مارک لیزر UV در 5 سپتامبر برگزار می کند.   در آن زمان، ما کار دستگاه علامت گذاری لیزری را در سایت نشان می دهیم و به سوالات به صورت تعاملی پاسخ می دهیم، مشکلات رایج را توضیح می دهیم و غیره. موضوع "مقایسه دستگاه مارک لیزر فیبر و دستگاه مارک لیزر UV" است.   【زمان】: 5 سپتامبر، 14:00 بعد از ظهر، شنبه (به وقت پکن) 5 سپتامبر، 1:00 صبح، شنبه (به وقت شیکاگو) 【محل】 ① فیس بوک لینک پخش زنده: https://www.facebook.com/perfectlasermachine/posts/1756706284493554 یا ما را دنبال کنید (ID:دستگاه لیزر کامل) برای آخرین اطلاعات. ② لینک پخش زنده علی بابا: https://activity.alibaba.com/page/live.html?topic=c5360f8b-b975-4b44-bbea-ad0304d0fb54   در سالن نمایش زنده منتظر شما هستیم! مشتاقانه منتظر ورود شما هستم!
2020-09-04
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد به نمایش زنده پرفکت لیزر برای دستگاه حکاکی لیزری کریستال سه بعدی خوش آمدید

به نمایش زنده پرفکت لیزر برای دستگاه حکاکی لیزری کریستال سه بعدی خوش آمدید

لیزر پرفکت یک نمایش زنده برای دستگاه حکاکی لیزری کریستال سه بعدی در 5 سپتامبر برگزار می کند.   در آن زمان، کار دستگاه حکاکی لیزری کریستال سه بعدی را در محل نشان خواهیم داد و به سوالات به صورت تعاملی پاسخ می دهیم، مشکلات رایج و غیره را توضیح می دهیم. موضوع "نحوه انتخاب دستگاه حکاکی لیزری کریستال سه بعدی" است.   【زمان】: 5 سپتامبر، 13:00 بعد از ظهر، شنبه (به وقت پکن) 5 سپتامبر، 00:00 صبح، شنبه (به وقت شیکاگو) 【محل】 ① فیس بوک لینک پخش زنده: https://www.facebook.com/perfectlasermachine/posts/1756702634493919 یا ما را دنبال کنید (ID:دستگاه لیزر کامل) برای آخرین اطلاعات. ② لینک پخش زنده علی بابا: https://activity.alibaba.com/page/live.html?topic=c5360f8b-b975-4b44-bbea-ad0304d0fb54     در سالن نمایش زنده منتظر شما هستیم! مشتاقانه منتظر ورود شما هستم!
2020-09-04
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد آیا می دانید سرعت اسکن گالوانومتر دستگاه علامت گذاری لیزری چگونه بر حذف رنگ تأثیر می گذارد؟

آیا می دانید سرعت اسکن گالوانومتر دستگاه علامت گذاری لیزری چگونه بر حذف رنگ تأثیر می گذارد؟

در آزمایش، قطر نقطه دستگاه علامت گذاری لیزری به مقدار مشخصی مانند 0.2 میلی متر ثابت می شود، توان لیزر در مقدار متفاوتی ثابت می شود و سرعت اسکن تغییر می کند.هنگامی که سرعت اسکن خیلی زیاد است، زمان عمل بین پرتو لیزر و رنگ بسیار کوتاه است.لایه رنگ را نمی توان به طور کامل جدا کرد و سرعت اسکن بسیار کم است، اگرچه رنگ را می توان به طور کامل پاک کرد، اما به راحتی می توان تأثیر حرارتی بیشتری روی بستر ایجاد کرد و باعث تغییر شکل لایه و آسیب سطحی و غیره می شود. بنابراین، برای تکمیل کار تمیز کردن، سرعت اسکن باید بین سرعت اسکن که بتواند رنگ را کاملا تمیز کند و سرعت اسکن کنترل شود تا از آسیب به بستر جلوگیری شود.در طول آزمایش، مورفولوژی سطح نمونه پس از تابش لیزر در زیر میکروسکوپ نوری مشاهده شد و حداکثر سرعت اسکن برای دستیابی به تمیز کردن کامل رنگ و حداقل سرعت اسکن برای جلوگیری از آسیب ماتریکس تحت توان های مختلف لیزر تشخیص داده شد.افزایش فاصله بین سرعت اسکن رنگ پاک کننده لیزری و سرعت اسکن آسیب ماتریس برای کاربردهای مهندسی مناسب است.از آنجایی که انرژی لیزر پیوسته است، برای اتلاف حرارت زیرلایه نامطلوب است.بنابراین، ضمن افزایش توان، باید سرعت اسکن را نیز افزایش داد تا افزایش دمای مواد زیرلایه کاهش یابد و افزایش دمای مواد زیرلایه کاهش یابد.     حال بیایید در مورد تأثیر همپوشانی بین خطوط اسکن دستگاه علامت گذاری لیزری بر روی لایه برداری رنگ صحبت کنیم.از آنجایی که حالت لیزر مورد استفاده در آزمایش شبه گاوسی است، توزیع انرژی در مرکز پرتو لیزر نسبتاً یکنواخت است، اما انرژی در لبه پرتو نسبتاً کم است.بنابراین، پاک کردن کامل رنگ روی لبه مسیر اسکن دشوار است و مقدار مشخصی همپوشانی بین هر مسیر اسکن لازم است.یک منطقه بزرگ را می توان به طور کامل تمیز کرد.توان لیزر را 500 وات و قطر نقطه را 5 میلی متر در نظر بگیرید.، آزمایش در شرایط سرعت اسکن 4 متر در دقیقه انجام شد.نتایج تجربی نشان داد که وقتی نرخ تغذیه بین خطوط اسکن 3.5 میلی متر است، یعنی زمانی که همپوشانی بین ردیف ها حدود 40٪ باشد، رنگ کاملاً تمیز می شود.   اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنید https://www.perfectlaser.net/fiber-mark/laser-marking-system.html
2020-08-20
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد به نمایش زنده پرفکت لیزر برای دستگاه حکاکی لیزری خوش آمدید

به نمایش زنده پرفکت لیزر برای دستگاه حکاکی لیزری خوش آمدید

به نمایش زنده پرفکت لیزر برای دستگاه حکاکی لیزری خوش آمدید   لیزر پرفکت یک نمایش زنده برای دستگاه حکاکی لیزری برگزار می کند.   در آن زمان، کار دستگاه حکاکی لیزری را در محل نشان خواهیم داد و به سوالات به صورت تعاملی پاسخ می دهیم، مشکلات رایج را توضیح می دهیم و غیره.   【موضوع】: نحوه انتخاب دستگاه حکاکی لیزری 【زمان】: 17 اوت، 9:00-11:00 صبح، دوشنبه (به وقت پکن) 16 اوت، 20:00 تا 22:00 بعد از ظهر، یکشنبه (به وقت شیکاگو) 【محل】 ① فیس بوک لینک پخش زنده: https://www.facebook.com/perfectlasermachine/posts/1736847483146101یا ما را دنبال کنید (ID: perfectlasermachine) برای آخرین اطلاعات. ② لینک پخش زنده علی بابا: https://activity.alibaba.com/page/live.html?topic=451ff38e-02b5-48fa-81e5-67c554339b69     در سالن نمایش زنده منتظر شما هستیم!   مشتاقانه منتظر ورود شما هستم!
2020-08-13
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد به نمایش زنده لیزری کامل برای ماشین علامت گذاری نقطه پن خوش آمدید

به نمایش زنده لیزری کامل برای ماشین علامت گذاری نقطه پن خوش آمدید

به نمایش زنده لیزری کامل برای ماشین علامت گذاری نقطه پن خوش آمدید   لیزر پرفکت یک نمایش زنده برای دستگاه علامت گذاری نقطه ای برگزار می کند.   در آن زمان، ما عملکرد دستگاه علامت گذاری نقطه نقطه را در سایت نشان می دهیم و به سوالات به صورت تعاملی پاسخ می دهیم، مشکلات رایج را توضیح می دهیم و غیره.   【موضوع】: نحوه انتخاب دستگاه علامت گذاری Dot Pen 【زمان】: 05 اوت، 10:00-11:00 صبح، چهارشنبه (به وقت پکن) 04 اوت، 20:00 تا 21:00 بعد از ظهر، سه شنبه (به وقت شیکاگو) 【محل】   ① فیس بوک لینک پخش زنده: https://www.facebook.com/perfectlasermachine/posts/1729557233875126یا برای آخرین اطلاعات ما را دنبال کنید (ID:perfectlasermachine).   ② برنامه DingTalk برنامه “DingTalk” را دانلود کنید، کد QR فوق را در پوستر ما اسکن کنید، برای تماشای برنامه زنده به گروه “Dot Peen Marking” بپیوندید.     در سالن نمایش زنده منتظر شما هستیم! مشتاقانه منتظر ورود شما هستم! جزئیات بیشتر و راهنمای نصب اپلیکیشن DinTalk، می توانید به این لینک مراجعه کنید: https://www.perfectlaser.net/news/dot-peen-marker-live-show.html
2020-08-03
ادامه مطلب
آخرین پرونده شرکت در مورد آیا از اهمیت ابزارهای روتر CNC نجاری برای کیفیت حکاکی می دانید؟

آیا از اهمیت ابزارهای روتر CNC نجاری برای کیفیت حکاکی می دانید؟

روتر CNC نجاری در سراسر صنعت نجاری گسترش یافته است، از ماشین‌های حکاکی تک سر معمولی، ماشین‌های حکاکی چند سر گرفته تا ماشین‌های حکاکی چند فرآیندی، مراکز ماشینکاری نجاری و سایر انواع ماشین‌های حکاکی نجاری، انتخاب اجتناب‌ناپذیر است. ابزار.بنابراین اگر از انتخاب صحیح ابزار برای به حداکثر رساندن عملکرد دستگاه حکاکی نجاری و بهبود کارایی استفاده شود؟ اپراتور می تواند ابزارها را با توجه به فرآیند حکاکی به طور انعطاف پذیر انتخاب کند، سعی کند ابزارهایی از مواد با کیفیت بالا را انتخاب کند، مطابق با نیازهای خود در سنگ زنی عمل کند و چرخ های سنگ زنی با کیفیت خوب را انتخاب کند.این می تواند اثر حکاکی بهتری داشته باشد و هزینه ابزار را کاهش دهد.اگر از ابزارهای نامرغوب با قیمت ارزان استفاده کنید، نه تنها برش ناهموار خواهد بود، بلکه ممکن است در صورت شکسته شدن ابزار، عیوب محصول نیز رخ دهد.     1. تیزی و اثر آینه ای ابزار بر نیروی برش تاثیر می گذارد.هرچه ابزار تیزتر باشد، مقاومت ماشینکاری کمتر باشد، انتقال دستگاه صاف تر باشد، کیفیت سطح بالاتر است، اما دوام ابزار کمتر است، بنابراین انتخاب مواد نگهدارنده ابزار خوب نیز کلید اصلی است. 2. عامل کلیدی سنگ زنی ابزار کیفیت چرخ سنگ زنی است.یک چرخ سنگ زنی با کیفیت خوب می تواند لبه برش ظریف و آینه ای را آسیاب کند که می تواند به طور موثر دوام و وضوح ابزار را بهبود بخشد.چرخ سنگ زنی با کیفیت بالا می تواند تیغه پشتی سطح آینه را آسیاب کند و اثر آینه ای سطح برش را بهبود بخشد.     ابزار Perfect Laser Woodworking CNC Router کیفیت و تأثیر پردازش حکاکی را تا حدی مشخص می کند.همانطور که یک ماشین خوب برای داشتن اثر ترمز خوب به لاستیک های خوب نیاز دارد، ماشین حکاکی هم همینطور است.روتر cnc نجاری پرفکت لیزری برای اینکه بتواند محصولات باکیفیت را حکاکی کند نیاز به ابزارهای با کیفیت و مناسب دارد.عوامل اصلی موثر بر عملکرد حکاکی عبارتند از: مواد ابزار، نوع ابزار، پارامترهای پردازش، تکنولوژی سنگ زنی.   اطلاعات بیشتر لطفا کلیک کنیدhttps://www.perfectlaser.net/cnc-router/wood-router.html
2020-07-27
ادامه مطلب
7 8 9 10 11 12 13 14